انواع فیلترهای تصفیه آب آشامیدنی
نوشته شده توسط : فرهاد

وقتی صحبت از تجهیزات تصفیه و نرم سازی آب می شود ، مارک ها ، انواع و اندازه های زیادی در بازار وجود دارد . با تمام این گزینه ها کاملاً ممکن است که در انتخاب سیستم فیلتر برای آشپزخانه یا خانه خود مشکل داشته باشید !

ما انواع فیلترهای آب را بررسی می کنیم و برخی از مزایای اصلی آنها را خلاصه می کنیم.

سیستم های تصفیه آب

سیستم های فیلتراسیون آب بسته به اندازه فیلتر ، محل نصب آنها و تعداد شیرآلات در خانه شما مصرف کننده آب فیلتر شده می توانند متفاوت باشند . چهار نوع سیستم تصفیه آب اصلی وجود دارد :

  • Whole House Filtered Water (POE) - این نوع سیستم آب تصفیه شده را به کل خانه یا ساختمان می رساند. این سیستم های فیلتراسیون پیچیده آب در جایی که آب وارد خانه شما می شود نصب می شوند. آب در تمام خانه ، در همه مصرف کنندگان (شیر آب ، دوش ، ماشین ظرفشویی ، ماشین لباسشویی و غیره) فیلتر می شود.
  • سیستم های استفاده از نقطه (POUs) - این سیستم های فیلتراسیون آب جمع و جورتر زیر سینک آشپزخانه نصب می شوند تا آب آشامیدنی و آشپزی تمیز را از یک شیر آب تأمین کنند. برخی از فیلترهای PROFINE در این گروه قرار می گیرند.
  • سیستم های نصب شده زیر سینک یا پیشخوان - این سیستم ها نیز از موارد استفاده هستند ، اما اندازه جمع و جور و طراحی شیک بسیار عالی امکان نصب آنها را روی پیشخوان فراهم می کند. با استفاده از سیستم های اسمز معکوس ، می توانید بین جریان استاندارد سینک ظرفشویی و آب از سیستم جابجا شوید.
  • فیلترهای قوطی - این سیستم های پایه فیلتراسیون آب را می توان در فروشگاه های سراسر کشور خریداری کرد و دارای فیلترهای کربنی کوچک در یک کوزه آب است که در طول روز پر شده و در هر کجا که بخواهید ذخیره می شود.

مزایای آبی که فیلتر می کنند

چرا به جای خرید هر روز آب بطری ، سیستم فیلتراسیون آب را انتخاب کنید ؟

در اینجا مزایای اصلی سیستم های تصفیه آب فیلتر وجود دارد :

  • کیفیت - اندازه کوچکتر به معنای فیلتر کردن کمتر نیست. سیستم اسمز معکوس برای ده ها ماده آلوده از جمله سرب ، کلر ، باکتری ها ، سموم دفع آفات و داروسازی سرعت حذف تا 99٪ را دارد. در واقع ، این بالاترین درجه فیلتراسیون سیستم اسمز معکوس با کاهش آلاینده ها است!

و به عنوان مثال با Profine® UNO می توانید آب خانه خود را سالم ، تازه و مستقیم از شیر بنوشید .

برای افرادی که مایل به نوشیدن آب تصفیه شده با خصوصیاتی هستند که ترجیح می دهند در خانه ، بدون مراجعه به سوپرمارکت ، آنها می توانند دو یا چند فیلتر را ترکیب کنند یا کیت های آماده انتخاب شده توسط متخصصان ما و متناسب با نیازها و ویژگی های بلغاری را انتخاب کنند. مصرف کنندگان

  • راحتی - آیا به دنبال یک راه حل موثر اما آسان برای مشکلات کیفیت آب خود هستید؟ فیلترهای آب ساده ترین و موثرترین سیستم تصفیه آب هستند که مستقیماً روی شیر نصب می شوند. تعمیر و نگهداری تمام سیستم های فیلتر PROFINE به حداقل می رسد و با داشتن یک سیستم در زیر اجاق گاز می توانید فیلترها را در چند دقیقه و بدون مشکل تغییر دهید.
  • تعمیر و نگهداری - نصب سیستم های فیلتراسیون آب معمولاً آسان است و تعویض فیلتر چند دقیقه طول می کشد.
  • قیمت مقرون به صرفه - سیستم های فیلتراسیون آب فیلتر تصفیه آب با کیفیت بالا را با مقرون به صرفه ترین قیمت ارائه می دهند. سیستم های تصفیه آب PROFINE بالاترین کیفیت را در قیمت های رقابتی (0.01 st / l.) تضمین می کنند




:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: